AFLYST AFLYST SMCC Store Bededag Memorial Touring 2024 AFLYST AFLYST

Mere
3 måneder 4 dage siden - 3 måneder 4 dage siden #226 af Poul L
Arrangementet AFLYSES, idet jeg netop er gjort opmærksom på, at der samme aften er varme-hveder-klubarrangement.
Beklager evt. forvirring 130324 kl. 21:40. /Poul Lervad

Hejsa mc-venner

Mon I er med på en lille hyggetur?

Turstart: Torsdag 25. april 2024 kl. 14:30
Mødested: Den store tankstation, Uno-X, Haderslevvej 57, Jels

Turforløb - køretur i fællesskab frem til Åtte Bjerge, hvor der kan nydes udsigt, kaffe og kage, distance ca. 20 km.

Derfra kørsel til Tirslundstenen i plantagen vest for Brørup, distance ca. 8 km.

Videre mod nordøst til Fru Mettes Bjerg ved Læborg, nord for Vejen, distance ca. 15 km.

Derfra ad rute aftalt med deltagerne videre 40-50 km mod nordøst - hjem til mig, Mosegårdsvej 4, 7300 Jelling, hvor der bydes på aftensmad, kaffe og varme hveder. Samlet turlængde ca. 90 km.

Turoplægget er tænkt som en lille protest og civil ulydighed omkring afskaffelsen af Store Bededag, så fortæl kun om turen til dine helt nære og fortrolige venner:-)

Deltagerne er velkomne til selv at medbringe mad og drikkevarer, men der tilbydes

Servicepakke 1, kr. 25,- for kaffe og kage ved opholdet på Åtte Bjerge

Servicepakke 2, kr. 50,- for varm aftensmad og en genstand på Mosegården

Servicepakke 3, kr. 75 (all inclusive) bestående af servicepakke 1, varm aftensmad og en genstand, hveder, kaffe og evt. kagerester.

Tilmelding pr. mail senest søndag 21. april 2024 kl. 18:00Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..

Vil du gøre brug af en servicepakke, skal du med samme frist overføre betaling til min konto i Nykredit Bank, 5479 5914628. Husk også at skrive dit navn. (Jeg laver kun mad til dem, der har betalt).

Hvis du har lyst til at deltage i den lille vedhæftede quiz, så send dit svar sammen med tilmeldingen.
Der er en lille præmie til deltageren med flest rigtige. Et point pr. rigtigt svar, dvs. max er 10 point. Hvis uafgjort trækkes lod.

Efter søndag 21. april sender jeg yderligere info til de tilmeldte.

Vedhæftede foto er fra Åtte Bjerge, optaget 1965 og viser min far og mig på flaghøjen. 

Bedste hilsner

Poul Lervad
Bilag:
Sidste redigering: 3 måneder 4 dage siden ved Poul L.

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Mere
3 måneder 3 dage siden #227 af Chr. Franke
Mojn Poul.

Det var ellers noget af en tur du har lavet. Den må du hellere gemme til senere. Stort arbejde. Den vil vi glæde os til at tage. Vi roder så lidt med hvem og hvad med varme hveder. Er ved at købe en BMW r1200GSA, så det ville være en fin tur. Der er ikke nogen der har skrevet om onsdagsmødet i Kliplev. Det var en kold oplevelse.
Vi mødes der ude.
Chr. Franke # 143.

Mere
3 måneder 2 dage siden #228 af Poul Petersen
Om mødet i Kliplev!
Det kommer naturligvis i Kubikken!
Poul P. 

Tid til at oprette siden: 0.323 sekunder