Facebook !!

Mere
7 måneder 2 uger siden #170 af Chr. Franke
Facebook !! blev oprettet af Chr. Franke
Der har været en del skriveri på fjæsen om for eller i mod kubikkens fortsatte eksistens. Den debat skal ikke foregå på fjæsen med de mange ikke medlemmers meninger og gøren. Mit sidste svar er :De her frembragte ideer vil blive forelagt bestyrelsen. Den tager sagen op på næste møde den 11/12. Så ser vi hvad den kommer ud med. Alt andet er snak og gætterier. Resultatet vil blive bragt på hjemmesiden. Og husk, det er vel kun medlemmer af klubben der kan deltage i direkte debat om klubben !!

Venligst Log på for at deltage i samtalen

Mere
7 måneder 2 uger siden #171 af Poul L
Besvaret af Poul L på emne Facebook !!
Hej Kedde

Tak for info.

Mon jeg er den eneste i klubben, som har valgt IKKE at være på facebook?
Det har sikkert sine fordele og ulemper.

En ulempe for mig, at jeg ikke er sikker på at få al relevant information om og fra klubben.
Derfor overrasker det mig pludselig at læse, at der foregår en debat om Kubikken. Det har jeg da en mening om!

Derfor vil jeg ønske, at klubbens hjemmeside blev anvendt meget mere. Især på Forum, hvor man faktisk både kan skrive og læse diverse beskrivelser og synspunkter.
Måske bør klubbens ledelse gå forrest og som rollemodel primært bruge hj.siden og holde den opdateret.
Det kan måske få andre til også at anvende Forum på hjemmesiden til diverse indlæg og beskrivelser, så hjemmesiden bliver mere aktuel dagligt at klikke ind på.

Jeg havde ikke mulighed for at deltage i generalforsamlingen. Derfor ved jeg ikke, hvem der er i bestyrelsen, hvad der blev drøftet og hvad der blev besluttet.
Det får jeg sikkert at vide hen ad vejen, men alligevel.

Bedste hilsner

Poul 

• Henrik Frandsen
7 måneder 2 uger siden #174 af Henrik Frandsen
Besvaret af Henrik Frandsen på emne Facebook !!

Der har været en del skriveri på fjæsen om for eller i mod kubikkens fortsatte eksistens. Den debat skal ikke foregå på fjæsen med de mange ikke medlemmers meninger og gøren. Mit sidste svar er :De her frembragte ideer vil blive forelagt bestyrelsen. Den tager sagen op på næste møde den 11/12. Så ser vi hvad den kommer ud med. Alt andet er snak og gætterier. Resultatet vil blive bragt på hjemmesiden. Og husk, det er vel kun medlemmer af klubben der kan deltage i direkte debat om klubben !!

Hej Kedde
Jeg vil lige gøre opmærksom på at du har fået det helt galt i halsen. Igen!
Der foregår IKKE en debat om Kubikken skal lægges i graven. Tvært imod!

Her under kommer mit forslag

25 kr. for at sende et almindeligt brev på max. 100g. fra januar '24.
Så skal der nok tænkes i andre baner når Kubikken skal sendes ud.
Mit forslag er at skippe Kubikken i papirform, og kun lave bladet som PDF.
PDF kan sendes på mail. Hvis man vil have det på papir, så kan man printe selv.
Det næste er at man så kan sænke prisen på kontingent til 100 eller 150 kr.
Min ide er kun et forslag, men kom endelig med indput.

Hvor læser du at der er for eller i mod kubikkens fortsatte eksistens?

Mere
7 måneder 1 uge siden #184 af Chr. Franke
Besvaret af Chr. Franke på emne Facebook !!
Kære Henrik. Hvis du havde læst det jeg har skrevet ordentligt, vil du kunne havde læst at har jeg på intet tidspunke skrevet noget om at Kubikken ( ment som på papir ) skulle nedlægges. Det jeg har skrevet er at der var, startet af dit indlæg om portostigning og Kubikken kun som PDF fil, et tiltagende ønske om kun at få Kubikken som PDF. Det er da fint nok, bare at der skal en generalforsamling til at afskaffe Kubikken på papir. Den viden har jeg så holdt tilbage, måske for længe. Da der så, på trods af opfordring til at vente til efter bestyrelsmøde, fortsat kom ideer til afstemning og hvordan mand helst ville have Kubikken skrev jeg et indlæg om lige at vente. Der kom så stadigvæk indlæg og hvad man helst ville have det. Formanden gik så på scenen med en opfordring om at vente. Men intet hjalp. Så er det svært. Kubikken kan og skal da ikke afskaffes på papir. For 3 år siden blev der stemt og enstemmig godkendt at Kubikken IKKE skal erstattes. Nu ser vi på mødet på mandag hvad vi svarer på medlemmernes ønske. Så JEG har ikke fået noget galt i halsen, Henrik.

• Henrik Frandsen
7 måneder 1 uge siden - 7 måneder 1 uge siden #185 af Henrik Frandsen
Besvaret af Henrik Frandsen på emne Facebook !!
Hvordan f..... skal man så forstå sådan en sætning?
Der har været en del skriveri på fjæsen om for eller i mod kubikkens fortsatte eksistens.
Sidste redigering: 7 måneder 1 uge siden ved Henrik Frandsen.

Mere
7 måneder 1 uge siden #187 af Chr. Franke
Besvaret af Chr. Franke på emne Facebook !!
Mojn Henrik. Jeg vil tage dit sprogbrug med til bestyrelsesmøde.

Tid til at oprette siden: 0.323 sekunder